poniedziałek, 23 lipca 2012

inspiration converse !

Hej ...

Mam zamiar kupić conversy , tylko nie wiem  jaki kolor . Na pewno długie .

Najbardziej mi pasują czerwone lub czarne , ale są jeszcze inne kolory.

czerwone 








                                                           
                                                                              różowe



                                                       beżowe


                                                 
                                                     białe


                                                granatowe



                                                 jasno fioletowe



                                                    niebieskie




                                               
                                                            czarne







weheartit.com

8 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała czerwone ;)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam zamiar kupić i też nie wiem jaki kolor hah :)
    ja chyba wezmę czarne, granatowe lub te chabrowe :D
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja beżowe ! Kocham je . To kremowe są : 33

    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? Zależy mi . ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. beżowe lub czarne ♥
    obserwuję ;))
    i zapraszam do mnie ;)) http://oluu-oluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czarne , czerwone , granatowe lub jasnoniebieskie ♥
    Ja właśnie też nwm jaki kolor wybrać , ale chyba postawię na granatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam granatowe, kupuję sobie jeszcze krótkie, ale nie mam pomysłu na kolor :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam beżowe, fioletowe i krótkie czerwone ;] Polecam ci czerwone takie jakie wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń