sobota, 27 lipca 2013

Olejek rycynowy.

Witam ;))

Dziś napiszę jak stosuję olejek rycynowy który chyba prawie każdy już zna. Powiem szczerze, że do niedawna nie wiedziałam o jego cudownych zastosowaniach. Stał sobie na półce w łazience i czekał aż go odkryję ;)) Ja na razie jestem w trakcie "kuracji" olejkiem ale moja mama jest prawdziwym ekspertem ponieważ już testowała olejek rycynowy wiele razy i podpowiedziała mi kilka trików z jego zastosowaniem.
Można na jego temat znaleźć wiele ciekawostek w internecie, ale ja podam kilka tych które u mnie lub u mojej mamy się sprawdziły.





Ok to zaczynamy:

1. Rzęsy:

Dzięki swoim właściwością olejek odbudowuje strukturę rzęs i je wzmacnia.
Stosowanie: wystarczy nałożyć na czystą szczoteczkę ( po tuszu do rzęs) odrobinę olejku i nałożyć tak jakbyśmy nakładały tusz. Najlepiej na noc. 
Trzeba uważać ponieważ może dojść do podrażnienia oka. Jeśli nałożymy go za dużo rano możemy mieć problem z otworzeniem oczu ;).
Na najlepsze efekty trzeba stosować tą kurację około 1 do 1,5 miesiąca.   




2. Brwi:

Po kuracji nasze brwi będą ciemniejsze i gęstsze.
Stosowanie: takie jak przy rzęsach, wystarczy przeczesać szczoteczką z olejkiem po brwiach.
Efekty widać już po kilku stosowaniach. 




3. Paznokcie: 

Olejek wzmocni i odbuduje płytkę paznokcia.
Stosowanie: wystarczy nałożyć olejek patyczkiem do uszu.
Na efekty na paznokciach niestety nie ma określonego czasu wszystko zależy od stopnia zniszczenia paznokcia. Ale myślę, że na efekty dłużej niż miesiąc czekać nie trzeba.





4. Stopy:
Jeżeli mamy twardą i suchą skórę stóp a w szczególności pięt olejek sprawdzi się idealnie.
Stosowanie: wieczorem po dokładnym umyciu stóp należy wsmarować olejek rycynowy w skórę stóp i włożyć skarpetki w 100 % bawełniane. Pozostawić na całą noc.
Efekty zauważalne po pierwszym stosowaniu. 




5. Włosy: 
Jeśli zmagamy się z rozdwajającymi się końcówkami lub zniszczonymi włosami.
Stosowanie: wystarczy do odżywki do włosów dodać kilka kropel olejku (3-5 w zależności od poziomu zniszczenia, długości oraz ilości włosów).
Efekty zauważalne po kilku zastosowaniach olejku z odżywką. 





To moje 5 podstawowych zastosowań olejku rycynowego. jeśli macie jeszcze jakieś to chętnie poczytam jakie ;)






źródło obrazków: weheartit.com, google grafika


Pozdrawiam D. 

5 komentarzy:

  1. Piłam ten olej i jest ochydny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w ten sposób nie próbowałam :))

      Pozdrawiam D.

      Usuń
  2. świetny materiał, ja też używam olejek rycynowy, leży w szafce koło łóżka i wykonuję nim codzienne wieczorne rytuały ! :) niesamowicie dba o paznokcie oraz włosy :) Pozdrawiam :) http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten olej jest na przeczyszczenie jeśli sie go pije.

    OdpowiedzUsuń
  4. do picia to on jest na przeczyszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń