środa, 5 czerwca 2013

Mały haul zakupowy :)

Hejka :))


Dziś to mały i szybki haul zakupowy. Są to kosmetyki które kupiłam w maju.

Ok to zaczynamy :)


1.  Soraya - podkład Make Up sceniczny. ( długotrwale matujący). nr 01. Cena ok. 20 zł.

















 2. Lirene- podkład City Matt, nr 203 jasny. Cena ok. 23 zł.





















3. Synergen- Puder, nr 01. Cena ok. 10 zł.












4. Wibo- Eyeliner, Czarny. Cena ok. 7 zł.







5. Essence- Kredka do oczu, biała. Cena ok. 7 zł.











6. Maybelline- Maskara The Rocket Volum' Express, brązowa. Cena ok. 28 zł.
   Recenzja tutaj.











To już koniec. Uff...

Plus maja ulubiona teraz piosenka :))




Pa pa. ~ Dominika.

8 komentarzy:

  1. Hej, fajna maskara. Wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłaś tyle śmieci zamiast zainwestować w jeden porządny podkład i puder. tylko mascara fajna,
    ale to uff na koniec jakby to było ze 100 rzeczy - uwierz mi ja po jednym Hałlu zakupowym mam tego znacznie więcej
    ---------------------------------------------
    Dodaję z anonimowego bo nie mam konta na googlach tylko na wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład tylko z Soraya jest słaby ale mamie oddałam i jej się sprawuję dobrze, A ten z Lirene jest dla mnie świetny,jak również puder z Synergen są idealne dla mojej cery. Dla mnie to nie śmieci. A w nazwie posta napisałam, że to mały haul, więc nie rozumiem twojego zdenerwowania.

      Mimo to dziękuję za komentarz, ale następnym razem proszę o bardziej konstruktywną krytykę ;))

      pozdrawiam D.

      Usuń
  3. Hej!

    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)

    Szczegóły na moim blogu:
    atagastyle.blogspot.com

    Obserwuję cię, fajnie byłoby gdybyś ty zrobiła to samo u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna notka ;) Najbardziej jestem ciekawa maskary.
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;))

      Oczywiście, że obserwujemy ;))

      Pozdrawiam D.

      Usuń